Waarom we weven

Contact us

Waarom we weven

Onze werkwijze is gebaseerd op de overtuiging dat elke koper uniek is, en dus ook zijn aankoopreis. Het aantrekken en vasthouden van klanten wordt dan ook een volledig nieuwe discipline.

Technologie, proces en vaardigheden speelt allemaal een essentiële rol in het transformatieproces dat bedrijven doormaken. Bedrijven die zich deze nieuwe oplossingen en vaardigheden eigen moeten maken, hebben specialisten nodig die het hele spectrum kunnen bestrijken.

Technologie in een vacuüm inbrengen werkt niet, en vertrouwen op bureaus die artistieke aandachttrekkers oplappen werkt niet meer. Marketing vereist in de huidige onderling verbonden wereld expertise en automatiseringstechnologie om vragen efficiënt om te zetten in koopintenties die doorlopen tot het sluiten van de koop. Dit vereist kennis en nieuwe vaardigheden waarmee nieuwe processen kunnen worden ontwikkeld. Technologie kan fungeren als een krachtige motor, en campagnes als de brandstof. Maar geen van beide kan worden ontwikkeld en beheerd in een vacuüm.

Deze holistische aanpak onderscheidt LeadFabric van conventionele bureaus of systeemintegratoren. We combineren creatief vermogen, op best practices gebaseerde expertise en technologie die het zware werk automatiseert en de verandering mogelijk maakt.
 

Marketing. Maar dan anders.

Een willekeurig salvo ongevraagde boodschappen, hoe stijlvol en creatief ook, is niet meer voldoende in de huidige wereld waarin de koper aan de macht is. Boodschappen gericht verspreiden en aanpassen voor individuele kopers is nu hot. Als u beter dan uw concurrenten begrijpt welke informatie uw koper nodig heeft en wanneer, dan zult u de inkomsten binnenhalen.

 

Hoe zit het met verkoop?

Het zal u niet verbazen dat ook verkoop is veranderd. Volgens onderzoek door SiriusDecisions komen verkopers in deze nieuwe wereld van aankoopreizen pas in contact met een koper nadat deze al 70% van zijn aankoopreis heeft voltooid. Hoe kun je dus de eerste 70% informatiever en waardevoller voor het verkoopteam maken?


 

Herkent u dit?

Het is duidelijk dat verkoop en marketing de afgelopen jaren fundamenteel zijn veranderd. Maar hoe kunt u zien of u nog steeds in het verleden leeft? Kijk eens hoeveel u hiervan herkent:

  • Het senior management, inclusief uw CFO, zet vraagtekens bij uw activiteiten en prestaties omdat ze weinig bewijs zien van uw impact op de inkomsten
  • Uw verkoopteam is ongelukkig met de leads die ze krijgen
  • U bent ongelukkig met de verkoopprestaties, en meer in het bijzonder met het gebrek aan discipline
     

Welkom bij uw nieuwe 'weefsel'!

Wat u nodig hebt is een nieuwe structuur, waarin verkoop, marketing en innovatieve, gerichte campagnes met elkaar worden verweven. Die structuur staat voor een uitvoering die:

  • Uw marketingproces naar een hoger niveau tilt, weg van het traditionele productbeheer
  • Marketing meer verantwoordelijk maakt voor een groot deel van het proces van 'aankoopfacilitering'
  • Technologie gebruikt waardoor marketing een-op-een werkt met kopers, en supportvertegenwoordigers zelfs pas nadat een lead is overgedragen
  • U laat begrijpen hoe uw marketingtactiek en -strategie van invloed is op de inkomsten, zodat u zich kunt richten op iteratieve verbetering

     

LeadFabric helpt u weven

Het weven van die unieke structuur, samen met u, is wat wij doen, door:

  • Kennisoverdracht en consultancy
  • Technologie
  • Marketing (als een) service

Deze holistische aanpak onderscheidt LeadFabric van conventionele bureaus of systeemintegratoren. Wij combineren creatief vermogen met best practices en technologie die het zware werk automatiseert.

LeadFabric heeft meertalige en internationale deskundigen in dienst die een groeiende groep klanten van wereldwijde en lokale merken creëren en inzetten. We kijken er naar uit om met u samen te werken.
 

 

 



Follow Us