DemandCenter

Contact us

DemandCenter

Bouw uw eigen Demand Center met deze FAB-bouwstenen

Uw marketingafdeling wordt volwassen. Het gaat om verantwoordelijkheid voor de aankoopreis van de klant en niet alleen maar om producten en merken. Maar er is meer, het gaat ook om efficiëntie. Over organisatie en proces. De manier waarop u bent georganiseerd. Wat u nodig hebt, is een schaalbare structuur zodat wordt voldaan aan de wens van het topmanagement om 'leverage' te creëren.  

Hiervoor bestaat een nieuw model, en dat wordt een Demand Center genoemd. Volgens SiriusDecisions is een Demand Center een centraal of regionaal centrum van gedeelde marketingservices, infrastructuur en proces dat organisaties in staat stelt om programma's op de markt te brengen door bedrijfsactiva en best practices in te brengen. Het is een hybride structuur tussen centralisatie en decentralisatie, en neigt naar een pragmatische 'kenniscentrum'-aanpak.

Het Demand Center zou vier kernservices moeten bieden. Dit zijn:

      

Technologieframework

De juiste technologie ondersteunt de juiste best practice. Wij helpen bij het bouwen van een kerninfrastructuur binnen uw nieuwe Demand Center, die nieuwe technologieën omvat zoals tools voor datakwaliteit en mediameting, en technologie om websites te optimaliseren.
 

Marketingservices

Het inbrengen van bedrijfsactiva om best-practicecampagnes op te zetten is essentieel, en dat kan met de juiste marketingservices. Campagnes ontwerpen, bouwen en uitvoeren is nog maar het begin. Een Demand Center biedt ook specialisten 'on-tap', inclusief sterke marketingautomatiseringsgebruikers en datamanagement-deskundigen.
 

Teleservices

Een kernservice creëren voor telemarketing en televerkoop, gebaseerd op best practices, breidt niet alleen het technologieframework in uw nieuwe Demand Center uit, maar zorgt ook voor de beste structuur om een effectief callcenter te beheren.
 

Projectbeheer

Een goed georganiseerd programmabeheerkantoor kan begeleiding bieden aan marketeers in de hele organisatie bij diverse campagneaspecten, zoals: welke teleservices werken het beste, welke leveranciers moet ik selecteren en welke overeenkomsten en metrics moeten worden opgesteld om de kwaliteit te bewaken.
 

 


U bent hier



Follow Us